Pages

Ahad, 14 Julai 2013

Yassin feat Faizal Tahir-Berani




Yassin feat Faizal Tahir-Berani

Bagai pasak Gunung bumi Terbentang
Tidak goyah walau dilanggar angin
Kencang
Kerana ianya bagaikan
Kebenaran dan kemestian

Bagai deras sungai setelah hujan
Tak putus walau dibelah seribu pedang mengalir bagaikan ianya kemestian
Takan terhalang

Berani kerana aku benar
Tiada apa harus kutakutkan

Berdiri Teguh
Bagai deras sungai setelah hujan
Tak putus walau dibelah seribu pedang mengalir bagaikan ianya kemestian
Takan terhalang

Berani keranaku benar
Tiada apa harus kuragukan
Ku berdiri teguh Berani kerana aku benar

Berani kerana ku benar
Tiada apa harus kutakutkan
Ku berdiri teguh (kerana aku benar)

Berani kerana benar
Tiada apa harus kau takutkan

Berdiri Teguh
Aku berani kerana aku benar (kerana aku benar)
Tiada apa harus kuragukan

 Ku berdiri teguh
 Berani kerana aku benar

Tiada ulasan:

Catat Ulasan